SLA alapú szolgáltatás management... hogy mindig megkapja az elvárt szolgáltatás minőséget!
SLA alapú szolgáltatás, mintavétel alapú takarítás ellenőrzés, incidens alapú mérési módszertan, létesítménykönyv

Ügyfeleink

Közigazgatási és Igazságügyi Hivatal (KIH)

Feladat: SLA alapú szolgáltatás management kialakítása
  • meglévő szerződésállomány felmérése, kiértékelése
  • szerződések műszaki paramétereinek felmérése, dokumentálása
  • MSZ EN 15221 szabvány szerinti szerződés struktúra kialakítása
  • létesítménykönyv felmérés előkészítése 16 telephelyen
  • a felmérések adatainak feldolgozása
  • SLAmetrix informatikai rendszer bevezetése

Budapesti Corvinus Egyetem

Feladat: Szolgáltatások SLA alapú mérésre használt informatikai rendszer bevezetése
  • incidens alapú mérési módszertan informatikai modelljének kialakítása
  • mintavétel alapú SLA matematikai modelljének kialakítása
  • workflow modell építés
Olvassa el az ehhez kapcsolódó esettanulmányunkat.

Wallis Ingatlan

Feladat: SLA alapú mérésre használt informatikai rendszer kialakítása és bevezetése
  • SLA alapú szolgáltatás elszámolás kialakítása az alvállalkozókkal
  • a bérlői igények egypontos kezelése
  • a szolgáltatók informatikai monitorozása

Strabag PFS

Feladat: PPP szerződésben üzemelő szolgáltatások SLA alapú mérésre használt informatikai rendszer kialakítása és bevezetése
  • SLA alapú szolgáltatás elszámolás kialakítása
  • külső áruvédelmi rendszer integrációja
  • mintavétel alapú takarítás ellenőrzés kialakítása

Vodafone Magyarország

Feladat: Tender előkészítés és lebonyolítás
  • az összes outsource-olt szerződés átvilágítása (kb. 50 szerződés)
  • szolgáltatási mátrix létrehozása
  • SLA katalógus és KPI értékek meghatározása 5 irodaházban és 23 márkaképviseletnél
  • tendereztetési dokumentáció előkészítése
  • tanácsadás a tender értékelésében
  • szolgáltatási szerződés műszaki mellékleteinek előállítása
Olvassa el az ehhez kapcsolódó esettanulmányunkat.