SLA alapú szolgáltatás management... hogy mindig megkapja az elvárt szolgáltatás minőséget!
tanácsadás, monitoring szabályzat, minőségi mutatók, KPI, szolgáltatás minősége, önszabályozó pénzügyi modell

SLA monitoring szabályzat kialakítása, KPI meghatározás

A tanácsadási tevékenység keretén belül segítünk kialakítani a monitoring szabályzatot, felépíteni egy önszabályozó pénzügyi modellt, s olyan automatizmusokat, melyek hatékonnyá teszik a kommunikációt a szolgáltató és megrendelő között.

A tanácsadási tevékenység egyik legfontosabb része a monitoring szabályzat kidolgozása, melyhez olyan kész sablonokat és jól bevált mintákat bocsájtunk megrendelőink rendelkezésére, amelyek kiindulásul szolgálnak:

  • az igények pontos definiálására,
  • az eszközpark és magának a létesítménynek a felmérésére
  • a mérési, monitorozási módszerek kialakítására

Segítünk a szolgáltatások értékarányos pénzügyi elszámolásának kialakításában is. A szolgáltatások minőségi paramétereinek meghatározása mellett szükség van arra, hogy ne csak az egyes szolgáltatási eseményeket tudjuk értékelni, hanem egy adott elszámolási időszak alatt nyújtott összteljesítményt is számszerűsíteni tudjuk, illetve ehhez az összesített, súlyozott minőségi mutatóhoz egy olyan pénzügyi modellt is társítani tudjunk, ami alapjául szolgál a megrendelővel történő elszámoláshoz.

Olyan önszabályozó pénzügyi modellt alakítunk ki, ami:

  • a nyújtott szolgáltatással arányosítja a szolgáltatásért járó díjat
  • kellően ösztönzi a szolgáltatót a megfelelő minőségben nyújtott teljesítésre
  • ugyanakkor nem lehetetleníti el a szolgáltatás nyújtását

Ezen kívül segítünk olyan automatizmussal működő belső folyamatok és workflow kialakításában, melyek:

  • hatékonnyá teszik az ügyintézést,
  • csökkentik az adminisztrációs terheket
  • és segítik a belső kommunikációt.

Együttesen tehát tanácsadói tevékenységünk részeként:

  • Kialakítjuk a műszaki dokumentációt, a monitoring szabályzatot és olyan megoldásokat javasolunk, amivel biztosítani tudjuk a folyamatok megfelelő mérhetőségét, teljes átláthatóságát és nyomon követhetőségét.
  • Meghatározzuk azokat a minőségi mutatókat (KPI) amik segítségével a szolgáltatás összesített, súlyozott minősége számszerűen mérhető.
  • Erre alapozva kialakítunk egy olyan önszabályozó pénzügyi modellt, amiben a szolgáltató folyamatosan késztetve van a megfelelő színvonalú teljesítésre a szerződés teljes ideje alatt. Ezzel biztosítjuk a kiegyensúlyozott szolgáltatási színvonalat a szerződés aláírását követően is a szerződés teljes időtartamára.
  • Lecsökkentjük a megrendelő és a szolgáltató közti konfliktusok számát


Ha érdeklődik a szolgáltatásunk iránt, kérjük küldjön egy emailt az info@sla.hu címre, vagy hívjon minket telefonon a +36 20 955-45-00 telefonszámon.