SLA alapú szolgáltatás management... hogy mindig megkapja az elvárt szolgáltatás minőséget!
SLAmtetrix, CAFM rendszer, létesítményüzemeltetés, szolgáltatás minősége, pénzügyi elszámolás, kapcsolattartás, üzemeltetés

SLAmetrix informatikai rendszer bevezetése

Az SLA módszertan bevezetése a szolgáltató által nyújtott teljesítmény folyamatos ellenőrzésén alapul. Ehhez nyújt informatikai támogatást az SLAmetrix rendszer.

Az SLAmetrix informatikai rendszer egy olyan saját fejlesztésű CAFM szoftver (CAFM = Computer Aided Facility Management – számítógéppel támogatott létesítményüzemeltetési rendszer), amit több mint tíz éve folyamatosan fejlesztünk és bővítünk a felhasználói visszajelzések alapján.

Az SLAmetrix képes:

  • a felek közti kapcsolattartás kezelésére,
  • a szolgáltatások minőségének mérésére,
  • és a felek közti pénzügyi elszámolás támogatására.

Az SLAmetrix rendszer bevezetése kapcsán a következő tevékenységeket látjuk el:

  • Szerződések és különösen ezek műszaki tartalmának betöltése a rendszerbe
  • A pénzügyi elszámolás alapjául szolgáló KPI-ok számításának előkészítése
  • Önszabályzó pénzügyi modell bevezetése, teljesítés igazolások kialakítása
  • Létesítménykönyv és eszközkönyv feldolgozása, betöltése
  • Időzített karbantartási feladatok (pl. TMK) feltöltése
  • Jogosultsági rendszer kialakítása
  • Oktatás a megrendelői és a szolgáltatói oldal részére

Vállaljuk továbbá a monitoring rendszer folyamatos üzemeltetését, amelynek keretében a cégünk biztosítja:

  • a rendszer üzemeltetésének teljes szerverhátterét
  • a rendszer teljes informatikai üzemeltetését és teljes körű supportját
  • a rendszer adatainak folyamatos napi mentését
  • a termékhez a cégünk által folyamatosan fejlesztett új modulok igény szerinti telepítését
  • a megrendelő esetleges egyedi fejlesztési igényeinek megvalósítását külön megállapodás alapján

A hátteret jelentő SLA módszertanról itt tudhat meg többet, illetve magáról az SLAmetrix informatikai rendszerről egy bővebb bemutatót itt olvashat.


Ha érdeklődik a szolgáltatásunk iránt, kérjük küldjön egy emailt az info@sla.hu címre, vagy hívjon minket telefonon a +36 20 955-45-00 telefonszámon.