SLA alapú szolgáltatás management... hogy mindig megkapja az elvárt szolgáltatás minőséget!
SLA módszertan, szerződések, MSZ EN 15221:2007, szabvány, műszaki ismeretek, közbeszerzési szerződések

SLA módszertan szerinti szerződések kialakítása

Célunk olyan szerződések kialakítása, mely a megrendelő számára optimális anyagi ráfordítások mellett a maximális szolgáltatási minőséget garantálja.

A szolgáltatási szerződések tartalmi elemeire van egy EU-s szabvány, amit 2007-ben Magyarországon is honosítottak. Ennek hivatkozási száma: MSZ EN 15221:2007.

A szabvány hivatalos változata csak angol nyelven létezik, de nem hivatalos nyers fordításban magyarul is rendelkezésre áll. Magának a szabványnak a használata mindig önkéntességen alapszik, de mindenképpen megfelel az elvárható gondosságnak, ha egy olyan szempontrendszer szerinti listán megyünk végig a szerződés megkötésekor, ami a legjobb gyakorlatnak deklaráltan is megfelel.

A szerződés alapjául szolgáló dokumentumok elkészítése viszont semmiképpen sem jogi feladat, hiszen a szerződéses akarat megfogalmazásához műszaki ismeretek kellenek, azt a jogászok törvényességi szempontból "csak" felügyelik. Szakember gárdánknak jelentős tapasztalatai vannak a szolgáltatási szerződések kialakításában, ami segít elkerülni a lehetséges buktatókat. Előkészítjük a szolgáltatási szerződéseket a szükséges mellékletekkel együtt a jogászoknak.

Igen nagy tapasztalatunk van a közbeszerzési szerződések terén is, ahogy az esettanulmányainkból is kiderül. Több olyan mintával rendelkezünk, ami rangos költségvetési intézmények jogi osztályának és az ezt követő ellenőrzésnek is megfelelt.

A sikeresen megkötött szerződés első pár hónapja szükségszerűen egy átmeneti, mobilizációs időszak, amelynek során mind a megrendelői, mind pedig a szolgáltatói állomány „megtanulja” a rendszer alkalmazását. Ennek tapasztalatai alapján segítjük a rendszer finomhangolását, hogy az mindkét fél érdekeit megfelelően tükrözze, mert jó és hosszú távú üzleti kapcsolat csak a felek kölcsönös megelégedettsége mellett lehetséges.


Ha érdeklődik a szolgáltatásunk iránt, kérjük küldjön egy emailt az info@sla.hu címre, vagy hívjon minket telefonon a +36 20 955-45-00 telefonszámon.