SLA alapú szolgáltatás management... hogy mindig megkapja az elvárt szolgáltatás minőséget!
Műszaki dokumentáció kialakítása (létesítmény- és eszközkönyv, monitoring rendszer), pályázat és tender előkészítés, SLA módszertan szerinti szerződések kialakítása

Szolgáltatásaink

Műszaki dokumentáció, tender előkészítés

Segítünk felmérni, jól megfogalmazni és racionalizálni a megrendelői igényeket. Kialakítani a megfelelő kritériumrendszert és dokumentálni a műszaki paramétereket. Igény esetén a teljes pályázati kiírást is elkészítjük.

Szerződés előkészítés

Úgy készítjük el a szerződéseket - az MSZ EN 15221:2007-es szabvány felhasználásával -, hogy azzal folyamatosan garantálni lehessen a szolgáltatás minőségét. A szerződés megkötése után segítünk a rendszer finomhangolásában is.

SLA monitoring szabályzat és KPI meghatározás

Tanácsadói tevékenységünk részeként segítünk kialakítani a monitoring szabályzatot, meghatározni a minőségi mutatókat (KPI), és kialakítani egy önszabályozó pénzügyi modellt, mindezekkel biztosítva a szolgáltatás minőségét.

Rendszer bevezetés

Saját fejlesztésű CAFM rendszerünk segít a szolgáltatások minőségének mérésében, támogatja a pénzügyi elszámolást és egységes kapcsolattartási felületet biztosít a létesítményüzemeltetés szereplői között.