SLA alapú szolgáltatás management... hogy mindig megkapja az elvárt szolgáltatás minőséget!
SLA, CAFM, létesítményüzemeltetés, létesítménygazdálkodás, statisztikai mintavétel, TMK, előny

Az SLAmetrix előnyei más CAFM rendszerekhez képest

Az elmúlt évek során több CAFM rendszert is volt alkalmunk megismerni, láttuk ezek nehézségeit, hátrányait. Ezen kívül rálátásunk volt létesítményüzemeltetés európai szintű megoldásaira is. Ezen ismeretek birtokában egy, Magyarországon egyedülállónak számító rendszert fejlesztettünk ki, mely a létesítmény gazdálkodást egy új szintre helyezi, lehetőséget adva a szolgáltatások minőségének szintje alapján történő elszámolásra.

Az alábbi csokorba gyűjtve találja rendszerünk legfontosabb előnyeit, más létesítményüzemeltetéshez használt rendszerrel szemben.

  • az SLAmetrix legfontosabb jellemzője az SLA alapú elszámolás képessége, ami alapjában különbözteti meg termékünket más workflow alapú ticketing vagy helpdesk rendszerektől
  • egyedülálló szolgáltatás továbbá a statisztikai mintavétel alapú elszámolásra való képessége (pl. takarítás ellenőrzés) valamint a TMK modul
  • az informatikai megoldás egy un. rendszer független alkalmazás, ami annyit jelent, hogy nem kell telepíteni stb., eléréséhez csak internet kapcsolatra és egy böngészőre van csak szükség (úgy működik mint pl. a gmail szolgáltatás)
  • nemcsak telepítésre, installálásra nincsen szükség, de az un. ASP modellben történő üzemeltetésben a használatához nincsen szükség szerverekre, rendszergazdákra és programozókra, ezek a feladatok a rendszer szállítójára hárulnak
  • nincs licensz díj, így a termék licenszelése nem függ se a felhasználók számától, se a rögzített események mennyiségétől
  • mivel nincsen licenszelés, így a felhasználó mindig a legújabb szoftver fejlesztéseket és frissítéseket használhatja minden külön díjazás nélkül
  • nem CAD alapú rendszer, így használatához nincsen szükség digitális rajzok készítésére, azok folyamatos és drága karbantartására...
  • nem szigetszerű alkalmazás, hiszen a rendszerben tárolt adatok bármilyen ügyviteli rendszerbe feladhatók, így pl. mód van a költséghelyenként történő tételes elszámolásra a jelenlegi %-os megosztás helyett

Amennyiben a rendszerről, illetve az SLA módszertanról szeretne többet megtudni, kérjük nézze meg az alábbi oldalakat is:


Ha érdeklődik a rendszerünk iránt, szívesen tartunk Önöknek egy bemutatót. Kérjük küldjön egy emailt az info@sla.hu címre, vagy hívjon minket telefonon a +36 20 955-45-00 telefonszámon.