SLA alapú szolgáltatás management... hogy mindig megkapja az elvárt szolgáltatás minőséget!
SLAmetrix, CAFM, módszertan, SLA alapú, létesítmény gazdálkodás, szolgáltatás minősége, létesítmény üzemeltetés

SLAmetrix rendszer ismertető

Az SLAmetrix egy SLA alapú szolgáltatás management monitoring rendszer (angolul CAFM = Computer Aided Facility Management), mely az SLA alapú létesítmény gazdálkodási módszertan informatikai támogatására jött létre.

A CAFM rendszerek működése általánosan a létesítmény üzemeltetési folyamatok modellezésén alapul, így áttekinthetővé teszi a folyamatokat. Az SLAmetrix egyedisége abban van, hogy ezeken túlmenően méri és statisztikai eszközökkel számszerűsíti a szolgáltatás minőségének tényleges szintjét, ez az ami alapvetően megkülönböztet minket más hasonló rendszerektől.

A létesítmény- és eszközkönyvben rögzítésre kerülnek a kezelés alatt lévő épületek és berendezések főbb paraméterei. A szerződések műszaki tartalmából, illetve az egyes szolgáltatásokhoz rendelt SLA szintekből, valamint a munkafolyamatok tényleges időszükségletéből képez a rendszer KPI mutatókat. Az így képzett adatok, statisztikák adják az egymás között szerződő felek (üzemeltető, szolgáltató, bérlő) közötti rendszeres elszámolás alapját.

Hozzáférés:

Az SLAmetrix felhasználói felületének eléréséhez pusztán egy Web böngészőre, illetve internet hozzáférésre van szükség, nem kell különböző bonyolult alkalmazások installálásával és adminisztrálásával bajlódni. Ez a technológia biztosítja, hogy különösebb informatikai beruházások nélkül szabadon használhassák mind a megrendelő, mind a szolgáltató erre feljogosított dolgozói. A rendszer mobil eszközön is elérhető, így az szolgáltatás helyszínén az ellenőrzés során rögtön visszavezethetőek az eredmények.

Az SLAmetrix CAFM szoftver felhasználhatósága

A módszertan és a hozzá kapcsolódó SLAmetrix rendszer, mint CAFM szoftver alkalmazhatósági köre kiterjed a szolgáltatások gyakorlatilag teljes palettájára:

  • takarítás
  • őrzés-védelem
  • műszaki hibaelhárítás,
  • karbantartás TMK,
  • kertgondozás
  • catering
  • hulladék kezelés
  • veszélyes hulladék kezelés
  • teakonyhák feltöltése
  • pénz szállítás
  • futárszolgálat
  • informatikai szolgáltatások
  • ...

Amennyiben az SLAmetrix rendszer főbb moduljaira kíváncsi, kérjük olvassa el Az SLAmetrix rendszer moduljai című anyagunkat.

Technológia

Az SLAmetrix kifejlesztésekor a legkorszerűbb fejlesztési, illetve technológiai irányokat tartottuk szem előtt. Rendszerünket a SOA (Service Oriented Architecture) filozófiájának megfelelően terveztük és alakítottuk ki. Az SLAmetrix rugalmasan, úgynevezett XML – SOAP webservice-ken keresztül illeszthető az ügyfeleink által már használt informatikai rendszerekhez, így elkerülhető a „szigetszerű” alkalmazások létrehozása, azaz rendszerünk rugalmasan fogadhat és küldhet adatokat más rendszerek (pl. könyvelés) irányába.


Ha érdeklődik a rendszerünk iránt, szívesen tartunk Önöknek egy bemutatót. Kérjük küldjön egy emailt az info@sla.hu címre, vagy hívjon minket telefonon a +36 20 955-45-00 telefonszámon.