SLA alapú szolgáltatás management... hogy mindig megkapja az elvárt szolgáltatás minőséget!
Teremfoglalási rendszer, naptár, eszközök igénylése, catering igények, bekészítés, jogosultságok, riport, tárgyaló foglalási rendszer, FM szoftver

Online teremfoglalási rendszer

Ügyfeleink összesített igényei alapján elkészítettük online teremfoglalási rendszerünket, melyben a tárgyalók adatainak és az időpontok rögzítésén túl az igényelt eszközök (kivetítő, laptop, videkonferencia stb.) és a catering igények is megadhatóak. A rendszerbe különböző jogosultságok és csoportok alakíthatóak ki, s a tárgyalók foglalásáról riport is készíthető.



Legfontosabb jellemzőit az alábbi táblázatban foglaltuk össze:
Funkció Leírás
Web alapú rendszer Használatához csak internet kapcsolatra és egy böngészőre van szükség.
Felhasználói authentikáció Minden funkció csak bejelentkezés után érhető el. A felhasználók adminisztrációját és jogosultságaik csoportba rendezését magában a rendszerben az adminisztrátor végzi.
Tárgyaló foglalás naptár felületen Tárgyaló foglaláshoz az időpont naptár felületen kiválasztható, kattintással és húzással, majd felugró ablakban néhány paraméter megadásával rögzíthető a foglalás. Pontosítható az idő-intervallum, megadható a tárgyalás témája, az igényelt eszközök és a catering igények (részletesen lásd alább).
Beállíthatóak az igényelt eszközök A terem típusától függően igényelhetünk pl. kivetítőt, ideiglenes hálózati hozzáférést, videó konferencia lehetőséget stb.
Megadhatók a catering igények Bekészítési időponttal, mennyiséggel, szabadon beírható (vagy előre rögzített listából választható) étel/ital megnevezések. Az igényeket a cateringet szolgáltató félnek küldi ki a rendszer megfelelően csoportosítva és összesítve. Megadható a költséghely, ami a könnyebb elszámolást teszi lehetővé.
Helyettesítési csoportok kialakíthatása Az azonos csoportban lévő felhasználók a saját foglalásaik mellett a vele azonos csoporttagok foglalásait is módosíthatják, törölhetik, így az azonos osztályon dolgozók vagy az azonos céghez tartozó bérlők szükség szerint módosíthatják egymás foglalásait. Mindez természetesen megfelelően naplózva van, és minden érintett kap emailt az esetleges változtatásokról.
Naplózás A foglalások történetének naplója - megfelelő jogosultság birtokában - a rendszer felületén megtekinthető, riportolható. Erre az utólagos reklamációk nyomon kövehetősége végett van szükség. Foglalás törlésekor indoklást is meg kell adni, ami az értesítő levélben is szerepel.
Emlékeztető e-mail küldés A foglalás időpontját megelőző X nappal emlékeztető e-mailt küld a rendszer az érintett felhasználóknak. Ezen túlmenően a rendszer összesítőt küld az adminisztrátornak és a cateringnek is.
Riport lehetősége a tárgyaló használatról Tetszőleges időintervallumban kiválasztott egy vagy több tárgyalóról lekérdezhető, hogy mikor volt/lesz foglalt, ki és milyen témában foglalta, mettől meddig. Mindenki csak a saját foglalási csoportját láthatja, az adminisztrátor mindenkiét.
Bekészítési és takarítási idők kezelése Ezek az időintervallumok nem számítanak bele a foglalás idejébe. Úgy lehet új foglalást rögzíteni, hogy a foglalások között a tárgyaló típusától függően más és más időintervallum van adva az előző tárgyalás után a rendrakásra és bekészítésre.
A foglalások kezdő időpontja időpontrácsra igazított Az időpontrács értéke természetesen konfigurálható. Alapból 15 perc.
A tárgyalók számának, adatainak rugalmas bővítése A tárgyalók adatai adatbázisban kerülnek rögzítésre, így ezek száma bármikor változtatható. Mivel minden adat adatbázisban kerül rögzítésre, így később is könnyen és minden megkötés nélkül alakíthatjuk a rendszer vagy a tárgyalók paramétereit.
Tárgyaló adminisztrátori jogosultság A rendszerben megfelelő jogosultságokat beállítva létrehozható egy olyan adminisztrátor, aki a rendszer összes foglalását képes módosítani vagy törölni. Természetesen ez is naplózásra kerül és az érintettek emailben is automatikusan kapnak tájékoztatást.
Többnyelvű verzióra való felkészítés A rendszer képes a felhasználó nyelvéhez igazodva megjeleníteni a foglalásokat.

Ha érdeklődik a rendszerünk iránt, szívesen tartunk Önöknek egy bemutatót. Kérjük küldjön egy emailt az info@sla.hu címre, vagy hívjon minket telefonon a +36 20 955-45-00 telefonszámon.