SLA alapú szolgáltatás management... hogy mindig megkapja az elvárt szolgáltatás minőséget!
Esettanulmányok, megtakarítás, SLA, létesítményüzemeltetési költségek

Esettanulmányok

BNP Paribas Real Estate

Feladat: Az ATENOR Váci úton található vadonatúj Váci Greens irodakomplexumának üzemeltetési feladataihoz SLA módszertan szerinti komplex létesítményüzemeltetési rendszer biztosítása.

Közigazgatási és Igazságügyi Hivatal

Feladat: 35 vagyonkezelt, 39 bérelt ill. használatba kapott, 64 saját üzemeltetésű és 10 bérbe adott ingatlan összes létesítmény üzemeltetési és szolgáltatási szerződésének, illetve SLA szabályzatának kialakítása. Informatikai rendszer bevezetése.

Jabil Circuit Tiszaújváros

Feladat: Bel- és kültéri takarítási tevékenység minőségi színvonalának jelentős növelése

Eredmény: 10% költségmegtakarítás és a szolgáltatás minőségével arányos díjfizetési rendszer kialakítása

MVM Római Irodaház

Feladat: Takarítási, kertgondozási szerződés műszaki tartalmának és monitoring szabályzatának kialakítása Szolgáltatási Szint Alapon (SLA)

Eredmény: Átlátható és objektív szerződéses viszony a szolgáltatóval

Budapesti Corvinus Egyetem

Feladat: SLA mérésre használt informatikai rendszer bevezetése

Eredmény: Kiegyenlített és folyamatosan magas szinten tartott üzemeltetési színvonal, 16% megtakarítás a létesítményüzemeltetési költségekből

Vodafone Magyarország

Feladat: Tender előkészítés és lebonyolítás

Eredmény: 20% megtakarítás a létesítményüzemeltetési költségekből