SLA alapú szolgáltatás management... hogy mindig megkapja az elvárt szolgáltatás minőséget!
esettanulmány, MVM Római Irodaház, takarítás, nagytakarítás, kertgondozás, SLA, KPI katalógus, Magyar Villamos Művek Zrt., monitorozás

MVM Római Irodaház

Ügyfél: Római Irodaház Kft.
Referencia kontakt: Pálla Gábor Ödön
Feladat: Takarítási, kertgondozási szerződés műszaki tartalmának és monitoring szabályzatának kialakítása Szolgáltatási Szint Alapon (SLA)
Eredmény: Átlátható és objektív szerződéses viszony a szolgáltatóval

Projekt leírása

A Magyar Villamos Művek Zrt. impozáns, mindössze néhány éve épített székháza Budapesten, a Szentendrei út 207-209. alatt található. A létesítmény össz. iroda területe ~30.000 m², amihez további 6.500 m²-nyi mélygarázs is tartozik, valamint kert, parkoló stb. egészíti ki a létesítményt.

A feladat a folyamatos takarítás, illetve az időszakos nagytakarítás műszaki tartalmának kialakítása és SLA alapon történő monitorozása volt, ami kiegészült a kertgondozással, illetve egyedi szolgáltatás kérésekkel.

A lefedett legfontosabb szolgáltatási területek:

  • folyamatos, általános takarítás
  • technológiai terek takarítása
  • ügyeletes takarítás
  • időszakos nagytakarítás
  • kertgondozás
  • hóeltakarítás
  • eseti szolgáltatás kérés

A projekt során felmértük, hogy az egyes szolgáltatási területeken pontosan mire és milyen szinten van szükség, ezekhez értékeket illetve KPI katalógust rendeltünk, valamint kialakítottuk az egyes kategóriákon belül az ügyfél igényeinek megfelelő súlyozást.

Eredmények

A projekt eredményeképpen kiválasztásra került egy olyan beszállító, aki a fenti szolgáltatásokat átlátható rendszerben, folyamatos ellenőrzés mellett és objektív számok alapján tudja a megrendelő felé elszámolni.


Amennyiben az SLA módszertan alapjairól többet szeretne megtudni, olvassa el az erről szóló ismertetőnket.

Szolgáltatásaink között részletes leírást talál arról, mely területeken támogatjuk ügyfeleinket.


Ha érdeklődik a szolgáltatásunk iránt, kérjük küldjön egy emailt az info@sla.hu címre, vagy hívjon minket telefonon a +36 20 955-45-00 telefonszámon.