SLA alapú szolgáltatás management... hogy mindig megkapja az elvárt szolgáltatás minőséget!
Esettanulmányok, BNP Paribas, Atenor, Váci Greens, SLA módszertan, létesítményüzemeltetés, CAFM rendszer

BNP Paribas Real Estate

Ügyfél: BNP Paribas Real Estate
Referencia kontakt:
Feladat: Az ATENOR Váci úton található vadonatúj Váci Greens irodakomplexumának üzemeltetési feladataihoz SLA módszertan szerinti komplex létesítményüzemeltetési rendszer biztosítása.

2013-ban a BNP Paribas Real Eestate Hungary nyerte el a belga Atenor Group ingatlanfejlesztő által építtetett Váci Greens irodakomplexumában a hat szintes „A” épület property management tenderét. A váci út központi részén fekvő bruttó 15.700 négyzetméternyi irodaterülettel rendelkező projekt az egyetlen fővárosi irodafejlesztés, amelyet 2013 során adtak át. Ez az első a budapesti irodafejlesztések közül, ami elnyerte a BREEAM (Fenntartható Épületek Szabályrendszere) besorolási rendszerének "Excellent" minősítését.

A projekt kapcsán a beruházó ATENOR azonban nemcsak a fejlesztés, hanem a teljes életciklus világszínvonalú minőségét várta el, és ennek biztosítása érdekében már a létesítményüzemeltetési tender kiírásánál kikötötte az SLA módszertan bevezetését. A BNP Paribas, mint a tender nyertese pedig velünk együtt közösen építette fel az SLA módszertan szerinti üzemeltetési modellt. A megvalósítás a létesítményüzemeltetés gyakorlatilag minden részletére (takarítás, karbantartás, őrzés-védelem, recepció, kertészet...) és minden alvállalkozójára kiterjedt. A folyamatok támogatására bevezetésre került az SLAmetrix CAFM informatikai rendszer is.

Az ATENOR a mintegy 100.000 négyzetméteres fejlesztési területén jelenleg is ad át új irodaépületet, amire nem kisebb cég, mint a GE jelentkezett bérlőnek. Ennek az új épületnek az üzemeltetésére is jó eséllyel pályázik a BNP Paribas.


Amennyiben az SLA módszertan alapjairól többet szeretne megtudni, olvassa el az erről szóló ismertetőnket.

Szolgáltatásaink között részletes leírást talál arról, mely területeken támogatjuk ügyfeleinket.


Ha érdeklődik a szolgáltatásunk iránt, kérjük küldjön egy emailt az info@sla.hu címre, vagy hívjon minket telefonon a +36 20 955-45-00 telefonszámon.